Pages

Followers

Saturday, January 15, 2011

Bila tandatangan ada nilainya.....

     Hari ini sepatutnya aku mengemas rumah....seminggu aku sibuk dengan tugas akhir tahun...rumah pun jadi tunggang langgang....( ambil gambar.....huhhhhh.....memalukan diri sendiri je...) Entah bila rumah nak secantik macam dalam Anjung Seri....( macam show room...) Hidup serumah dengan 5 lelaki...( sorang dah masuk UIA..tak ada laa kat rumah..) rumah tunggang langgang ni dah biasa dengan aku....aku pun bukan jenis, perempuan yang cekap mengemas , mencuci dan semua manika tu.. Dah tu hari ni, perut pulak meragam..entah berapa kali berulang ke bilik air... jadi sambil baring, aku perhatikan jelaa rumah yang lintang pukang ni...at last, nak hilang stress...pegang laptop , mengadaplah aku dengan blog ini.....

   Semalam aku dah selamat menghantar data-data...alhamdullillah...!!!  3/4 kerja hampir beres....

Cuma tinggal nak membereskan dokumen-dokumen pengesahan atau dalam kata lain 'bahan bukti'.....dan banyak dokumen perlu ditandatangani.....Lepas nak buat borang claim....semak borang claim kawan-kawan....dan tandatangan.......(sebenarnya aku tak suka buat borang claim....duit nak ..hahhahahha ) Alangkah baik kalau macam jual suratkhabar lama...lepas ditimbang, duit bertukar tangan......walaupun sikit...duit dah boleh beli nasi lemak....

    Aku kena berhenti.....oppppssss....perut meragam lagi......aduiiiiiiiihai...!!!!

3 comments:

azieazah said...

CIKGU ROS,
kalu tandatangan laku, mesti ramai orang datang mengadap dan mengharap, kan?

Jom kita mogok mengemas. hehehehe > hasut.

Insan Marhaen said...

tanda tangan kat 'bank' pulak la ya! he..he..

roslaini saad said...

Azieazah..kalau tandatangan laku memang ramai datang mengadap..heheh tapi tandatangan saya ni laku bermusim je..
Mogok tak mengemas...heheh joommm...!!

IM...sekarang tak payah tandatangan ...jolok je dalam peti tu..tapi lambat lagi..bulan 3 nanti kot..baru dapat,