Pages

Followers

Sunday, December 26, 2010

Letih...

   Aku baru je balik dari Kuala Lumpur...kali ni bukan kerana makan angin, atau jalan-jalan...tapi kerana tuntutan tugas... Pun begitu, sempatlah ronda-ronda sekitar tempat penginapan. Dekat dengan Chow KIt...hemmmm...seronok juga, cuci-cuci mata...cuci duit sekali...hehehhe

   Sebenarnya, semalam lagi aku dah boleh balik... tapi memandangkan, boleh lagi duduk di hotel hingga hari ni, aku ambil keputusan, lepak lagi sehari. Kebetulan, Razi ada sebagai teman. Dia dah cuti mid semester. ..Dan hari ni, dia plan nak pergi tengok perlawanan bola Malaysia vs Indonesia.. Jadi, dapatlah juga aku berehat...berehat minda dan fizikal....seronok juga..lepak-lepak di hotel, tanpa gangguan....

    Hari ni...bila aku balik...aku dah dapat agak, macam mana rupa rumah aku...... letihhh....sama macam letih seminggu di Kuala Lumpur... Tapi aku kena pejam mata kali ni, sebab aku kena simpan semua emosi ni jangan terganggu.....aduuhhhhh....

4 comments:

kakcik said...

Seminggu kat KL.. tak hubungi kakcik pun! :(

roslaini saad said...

kak cik..minta maaf...memang ada teringat nak jumpa kak cik, tapi malangnya tak bawa laptop...dan tak ambil no hp kak cik dalam blog ....maaf yer kak cik..

Uncle Lee said...

Hello Roslaini, here's wishing you the very best of seasons greetings.
Keep well, stay young and simpan satu lagu dalam hati, Lee.

gedek! said...

Oooo... patot pon 'blog-off' (cuti berbelog)