Pages

Followers

Monday, December 13, 2010

GiveAway Edy : Terbang Jauh-Jauh...

Hari ni, aku buka blog terbaca dalam ruang chat...adik Raihan dari blog 'Chahayachenta' tag aku untuk satu 'GIVEAWAY -TERBANG JAUH-JAUH'....

Aku ni sebenarnya walaupun dah lama blogging...tapi tak tau pula apa kebenda tag mengetag ni...hehehhe...maaflaa.. tapi lepas baca blog Chahyachenta dan blog yang menganjurkan Giveaway ini barulaa faham sikit-sikit....(sorrylaa slow learner sikit..)
Aku difahamkan EDY ni rajin melancong.....Dik EDY, kamu boleh berkawan dengan mantan pengetua Akak....hehehhe dia pun suka melancong...dalam setahun dua tiga kali naik kapal terbang ...... Dulu masa dia masih pengetua Akak ni...merasalaa juga oleh-oleh yang dibawa balik.....hehehehe Tapi yang benornya...akak ni naik kapal terbang pun tak pernah.....jangankan nak melancong ke luarnegara...Dalam negeri pun tengok budget dulu....

Okaylaa...aku puji usaha si EDY ni....kreatif yer menganjur, GIVEAWAY- TERBANG JAUH-JAUH .... akak join sebab nak tumpang glomor je...heheeheh

Okay....untuk syarat seterusnya...aku nak tag

1. DEKNI - laisye.blogspot.com
2. Ruzanah -
3. Kak Intan - blog Jari intanku...

Bukan masuk kerana nak hadiah...tapi suka-suka.......tapi kalau nak bagi apa salahnya.....hehehehhe

4 comments:

E.d.Y said...

kene naik kapal terbang kak walaupun sekali..kene rasa..pergi dekat2 pun jadi la..lgpun murah dah skrg...

thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

cahayachenta said...

hehe... x smpat rply komen akak lg... gud luck akak..

butterflyana said...

Good Luck! ;)

roslaini saad said...

EDY...sian akak yer..dah tua-tua pun tak rasa lagi naik kapal terbang ...ehehe

Chenta....tak apa...janji hubungan terus terjalin..

Butterflyana....selamat berkunjung...