Pages

Followers

Friday, July 9, 2010

Hari bertemu waris...

  Zaman aku sekolah dulu...time inilah paling suspen...sebab abah akan datang ke sekolah dan ambil repot kad... tapi zaman anak-anak aku dah tukar jadi hari bertemu waris....ambil keputusan peperiksaan sambil ibubapa bertemu guru-guru...

   Hari ni, kebetulan sama pula sekolah aku dan sekolah anak aku ada agenda yang sama....Mula-mula aku cadang nak pergi sekolah mereka... tapi bila aku tanya, kelas kat mana... " Kelas Ayiee..( faiz ) tingkat 4..." langsung aku cakap kat suami..." ayah je laa yang pergi...tinggi sangat....hheheheh ",...

   Kat sekolah aku lupa langsung, pasal keputusan exam anak-anak aku.. kerana hari ni , aku sibuk kat pejabat buat local order...buku-buku pusat sumber..Takut nanti hujung tahun, tak sempat pulak habis duit..( actually, aku memang pandai belanja duit...hehehhehe )

  Bila balik... sebaik aku masuk rumah, si Faiz dah hulurkan pada aku, catatan-catatan yang ditulis oleh guru-guru....
        Aduhhh....sedihnya aku....
        result dah laa teruk.... catatan guru pun teruk-teruk juga.......alahai anak-anak aku...( tak payah laa aku tulis kat sini.... )...!!!!
     Hari ni tak kiralaa membebel aku kat rumah.... Aduhai anak... kesianlaa kat mak ni... mana muka mak nak taruk.....

No comments: