Pages

Followers

Sunday, June 6, 2010

Desire,,,,,Keinginan

Aku baru aje nak download gambar....tapi entah kenapa, susah betul nak download gambar kebelakangan ni... sampai naik fed-up...sebab tu maaflaa kebelakangan ni tak ada gambar.....

Aku sebenarnya nak berkongsi tentang 'Desire'..... yang aku dapat dari kursus pendek yang aku ikuti.... Desire atau keinginan... adalah salah satu faktor pendorong kejayaan....untuk mencapai impian. Logiknya.. ..kalau sekadar angan-angan tak ada keinginan... angan-angan hanya tinggal angan-angan..

Sebab tu kalau anda nak jadi "Jutawan"... yang penting kena ada keinginan dan angan-angan....kalau sekadar bertanya pada diri sendiri ....Bilalaa nak jadi jutawan...sampai bila pun tak akan tercapai kerana diri sendiri tiada keinginan.....

Gambar yang aku nak download sebenarnya ada kaitan dengan keinginan aku selama ini.... betulaa...Kalau tiada keinginan, angan-angan hanya tinggal angan-angan.....

2 comments:

FaAtip said...

Kak Ros, both of us pun selalu ada `DESIRE'dan `KEINGINAN'!!! Haahahaaa.........guwau je.. :D

roslaini saad said...

Fa... semua orang ada desire...kalau idak rupa idup tanpa nafsu heheheheheh