Pages

Followers

Friday, April 16, 2010

Tawaran Matrikulasi...

Di sekolah hari ni, kawan-kawan sibuk bertanya Razi dapat matrikulasi mana.... sebenarnya aku sendiri tak buka lagi portal IPT tentang tawaran ini... Dengan bantuan Alang rakan sekerja, aku dapat menyemak sendiri tawaran matrikulasi Razi di sekolah. Anak Alang dapat Matrikulasi di Pulau Pinang...dan anak Norlia juga cikgu di sekolah ku dapat matrikulasi di KUlim....
Kalau sebelum ni dan selama ini aku hanya dengar anak orang je dan anak kawan-kawan dapat matrikulasi....tahun ini aku pula mendapat khabar gembira ini....Razi dapat matrikulasi Perak.....ermmm...dekat Gopeng laa tu...( lebih kurang setengah jam dari rumah )... dan tadi tengahari melalui facebook aku dapat tahu anak saudara aku Najihah juga dapat matrikulasi di Melaka....




1 comment:

AZNI BINTI MAT ISA said...

Tahniah2,, syukur alhamdulilah..